Zachumelená skalka, kterou jsem zakládal během předchozího jarního solitérního hraní
Rampouchový břečťan pro ilustraci, že během zimního solitérního hraní byla vážně zima
Taky jsem si opravil pračku.
Krtek budoval i pod dlažbou. Údajně by to mělo znamenat, že se tam nachází náramně úrodná půda.
Míra poškození dřevěné dekorace červotočem.
Poslední fotka dřevěné dekorace před pořezáním
Musel jsem opravit sporák, abych mohl spálit dřevo z půdy napadené červotočem. Rošt a šamoty už nebyly v nejlepší kondici.
Vyšší počet vybavení je obtížné efektivně využít.
Získané zkušenosti mohou hráči vyměňovat za silnější bojové karty, které jim umožňují porážet stále sílící nepřátele. Tyto karty jsou pro každého hrdinu jiné.
Beor
Když se po delší době hraní hrdinové dostanou do Tuathanu, průchod mapou se dočasně výrazně změní.
Beor
Velké figurky jsou statické menhiry, které osvětlují své okolí. Nejmenší figurka je hráčův hrdina. Středně velká figurka představuje pronásledujícího silného nepřítele.
Některé náhodné události se rozhodují pomocí hodu mincí.
Na ukládací arch si hráči zapisují průběh hry. Zaškrtnuté stavy ovlivňují příběh v dalších setkáních.
Beor
Jednu plastovou minci jsem si zkusil namalovat.
Tmavé karty se začaly po 12 partiích otřepovat, proto jsem je obalil, aby se více nepoškozovaly.
Po zapálení horního menhiru se ten prostřední stal nadbytečným (osvětluje stejné území jako zbylé dva), je však nezbytný pro první zapálení vzálenějšího menhiru.
Kostičky v boxíkách na spodní straně desky postavy znázorňují získané zdroje. Modrá kostička má hodnotu 5 červených.
Beor
Připraveno na tutoriálový scénář, který začínajícího hráče provádí principy hry.
Beor
Během postupu pláží lze do jednotky získat speciální vybavení i postavy.
Nápovědní karta kromě sekvence hraní vysvětluje symboly na mapách i možnosti kombinování kostek
Herní plán vylodění na Omaze.